mandag 5. oktober 2009

Ting 3,4 og 5.

Metro Manila, PHilippines. Shot taken during Tropical Storm Parma.

Lastet opp fra Flickr. Jeg har nå laget en konto på Flickr og lastet opp et par av mine egne bilder. Så fant jeg dette bildet på Flickr og lastet det opp her. Etterhvert vil jeg bruke Flickr fra egen hjemmepc til mine egne bilder. Nå synes jeg det begynner å bli litt mye å holde styr på. Jeg har funnet 2 kontakter på Flickr og ellers vil jeg vente å utforske Flickr nærmere.

Jeg har også lekt med bilder. Det er greit å vite at dette går an, men ikke noe jeg vil holde på med. Det bildet jeg lekte med opplevde jeg at noe lekte seg videre med på bloggen min. Resultatet var et bilde jeg ikke likte. Dette
bildet fjernet jeg.

Sosiale bokmerker har jeg drevet med før. Jeg har fått brukernavn og passord, men føler ikke at jeg vil holde på med dette her så mye. Jeg begynner å bli mettet av alle de forskjellige verdener og systemer og passord og brukernavn som flyter rundt meg. Jeg går videre til noe som er greiere: YouTube.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar